+48 504 031 383

Home Events „Sprzedaż heurystyczna”
2-dniowe warsztaty

„Sprzedaż heurystyczna”
2-dniowe warsztaty

Jeśli odpowiedź przynajmniej na jedno z powyższych pytań brzmi TAK, te warsztaty są właśnie dla Ciebie!

Udział w warsztatach to wymierne korzyści: 

Program i organizacja warsztatu:

Bycie handlowcem – powód do dumy czy wstydu? 
Zastanowisz się, co Twoja praca wnosi do organizacji.  

Czy na pewno potrzebujemy handlowców? 
Rozważysz, jaka jest Twoja rola w społeczeństwie.  

Rola i pozycja handlowców w organizacji. 
Przyjrzysz się swojemu miejscu w hierarchii organizacyjnej.  

Cele sprzedażowe – po co komu? 
Ustalisz, dlaczego i w jakim celu określać cele sprzedażowe.  

Co wyróżnia dobrych handlowców od przeciętnych? 
Przemyślisz, dlaczego rozwój i zdobywanie wiedzy wpływają na to, że jesteś wyjątkowy.  

Na czym polega sprzedaż heurystyczna? 
Dowiesz się, z jakich metod i technik składa się sprzedaż heurystyczna.  

Dla kogo jest sprzedaż heurystyczna? 
Przekonasz się, czy posiadasz odpowiednie talenty, aby ją wykorzystać.  

Kluczowe kompetencje i narzędzia handlowca. 
Poznasz umiejętności, jakie warto znać, by zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe.  

Efektywność osobista – zarządzanie czasem / zmiana nawyków.  
Zrozumiesz, jak ważna jest odpowiednia proporcja dnia dla osiągania lepszych efektów.

Efektywna rozmowa handlowa – co zrobić by sprzedać więcej? 
Zastanowisz się, w jaki sposób zwiększyć swoją efektywność.  

Mechanizm akceptacji w praktyce.  
Weźmiesz udział w negocjacjach z prowadzącymi warsztaty 

Inne metody sprzedażowe w sprzedaży heurystycznej. 
Poznasz nowatorskie narzędzia i techniki sprzedażowe.  

Jak klient kupuje? – czyli podróż klienta.  
Poznasz sprzedaż z perspektywy klienta.  

Proces sprzedaży – lejek sprzedaży.
Dowiesz się, jak odpowiednio budować trwałą relację z Klientem.  

Listy: grupy docelowe,  korzyści, obiekcje.
Przeanalizujesz, do kogo powinieneś adresować swoje działania.  

Łączenie narzędzi w jeden zestaw. 
Poznasz możliwości wynikające z synergii  

Jaki klient jest dla mnie “idealny”? 
Przekonasz się z kim warto współpracować.  

 

  •   niewielka grupa osób z podobnymi wyzwaniami
  •   materiały szkoleniowe na każde zajęcia
  •   możliwość konsultacji z trenerami podczas przerw
  •   zakończenie szkolenia wręczeniem certyfikatów
  •   catering (przerwy kawowe z poczęstunkiem)
  •   warsztaty prowadzone z zachowaniem reżimu sanitarnego.
  • 00

    dni

  • 00

    godzin

  • 00

    minut

  • 00

    sekund

Data

14 Lip 2021

Czas

13:00 - 19:00

Koszt

790 zł

Lokalizacja

Kraków
Kategoria

Speakers

  • Aneta Kamińska
    Aneta Kamińska
    Ekspert w dziedzinie marketingu i reklamy, przedsiębiorca.

    Założycielka i właścicielka agencji reklamowej SALON REKLAMY. Spełnia się w skutecznym poszukiwaniu nieoczywistych rozwiązań w świeci reklamy. Specjalista w zakresie kreacji graficznej i jej umiejętnym wykorzystaniu w procesie tworzenia gadżetów reklamowych. W pracy i życiu kieruje się mottem: „Dzięki pracy zespołowej zwykli ludzie osiągają niezwykłe rezultaty”.

  • Jacek Mleczko
    Jacek Mleczko
    Mentor, przedsiębiorca, inwestor

    Absolwent studiów MBA na Oxford Brookes University, certyfikowany coach, współautor projektu edukacyjnego Alchemia Biznesu. Był wykładowcą AGH na kierunku Sales and Negotiations Management. Obecnie pracuje z przedsiębiorcami i menedżerami jako doradca, coach i trener. Specjalizuje się w takich obszarach jak sprzedaż, negocjacje, zarządzanie zmianą i budowanie silnych zespołów. Dzięki nietuzinkowym metodom szkoleniowym inspiruje przedsiębiorców do poszukiwania skutecznych i trwałych rozwiązań.

  • Konrad Szczypczyk
    Konrad Szczypczyk
    Psycholog biznesu, manager i trener

    Absolwent psychologii oraz studiów podyplomowych z zakresu prawa gospodarczego na Uniwersytecie Jagiellońskim. Współzałożyciel i konsultant biznesowy w firmie doradczej Habitat for business. Pracuje ze spółkami na etapie zmiany specjalizując się w obszarach miękkich i kapitale ludzkim. Szkoli managerów oraz zespoły sprzedażowe. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor zarządzający galerii handlowej i manager ds. marketingu i komercjalizacji.

Shopping Basket